Επιλογή συστήματος ασφαλείας για το σπίτι


Θέλετε να προστατέψετε την περιουσία σας και τους αγαπημένους σας ανθρώπους από κάθε είδους κίνδυνο που παραμονεύει και πιθανόν να σας βάλει σε άγχος και περιπέτειες; Σκέφτεστε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος προστασίας για αντιμετωπίσετε το πρόβλημα αυτό. Μην χάνετε χρόνο σε σκέψεις, ένα σύστημα ασφαλείας στο σπίτι στοχεύει στην προστασία της περιουσίας σας και εκείνων που βρίσκονται μέσα σε αυτό από διάρρηξη, εισβολή στο σπίτι, πυρκαγιά και άλλες περιβαλλοντικές καταστροφές. Ένας εγκατεστημένος συναγερμός στην κατοικία σας είναι σε θέση να σας βοηθήσει να αποκτήσετε κάποια ηρεμία γνωρίζοντας ότι το σπίτι σας προστατεύεται είτε είστε μακριά, είτε είστε μέσα σε αυτό, ακόμα και στην διάρκεια του ύπνου θα έχετε προστασία και ασφάλεια. Πρέπει να γνωρίζετε ότι ένας συναγερμός σπιτιού σύμφωνα με έγκυρες έρευνες τα τελευταία χρόνια, είναι αποτρεπτικό στοιχείο για έναν διαρρήκτη, γιατί τον αποτρέπει όχι να μπει στο σπίτι σας αλλά ούτε καν να το σκεφτεί, γιατί πολύ απλά δεν θέλει να μπλέξει και να συλληφθεί.

Ένα τεχνολογικά σύγχρονο σύστημα συναγερμού σας δίνει πλέον την δυνατότητα να το συνδέσετε με το διαδίκτυο και να έχετε πραγματική εικόνα, ανά πάσα στιγμή του τι συμβαίνει στο σπίτι σας, ακόμα κι αν εσείς λείπετε χιλιόμετρα μακριά από αυτό. Ποιος το φανταζόταν αυτό πριν από μερικά χρόνια, νομίζω κανείς μας. Φυσικά θα σκεφτείτε αμέσως 

πόσο θα στοιχίζει όλο αυτό. Υπάρχουν πολλά συστήματα εκεί έξω στην αγορά, σε πολύ καλές τιμές οπότε κάνοντας μια μικρή έρευνα σίγουρα θα βρείτε το κατάλληλο σύστημα ασφαλείας, με τις δυνατότητες και τις παροχές που μπορεί να σας δώσει, την ευκολία στη χρήση του αλλά πάνω από όλα να βρείτε αυτό που θα ταιριάζει στο χώρο σας και στον δικό σας τρόπο ζωής.

Καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία με συστήματα ασφαλείας που να έχει εμπειρία στο αντικείμενο, καλές κριτικές από άλλους πελάτες έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι έχετε να κάνετε με αξιόπιστους επαγγελματίες που θα σας βοηθήσουν και θα σας λύσουν κάθε απορία από την αγορά του συστήματος μέχρι και την τοποθέτησή του, αλλά και σε κάθε πρόβλημα που παρουσιαστεί σε βάθος χρόνου. Κάποιες εταιρείες, όχι όλες, στέλνουν εντελώς δωρεάν τον τεχνικό τους στο χώρο σας, ζητήστε να έρθουν στο χώρο σας για μια μελέτη και για να σας δώσουν την προσφορά τους για τον συναγερμό. Μην παραλείψετε η εταιρεία να μπορεί να σας παρέχει επαγγελματικές υπηρεσίες παρακολούθησης. Δηλαδή να συνδέσει το συναγερμό σας με το Κέντρο λήψης σημάτων, για να έχετε με την υπηρεσία αυτή 24ωρη παρακολούθηση του σπιτιού σας, με αρκετά χαμηλό κόστος, από ειδικούς επαγγελματίες που θα επέμβουν σε κάθε κίνδυνο που θα σας απειλήσει, ενημερώνοντας εσάς και τις Αρμόδιες αρχές. 

Εδώ σας παρουσιάζουμε τις πιο αξιόπιστες εταιρείες συστημάτων συναγερμού

www.dsc.com  www.paradox.com  www.adt.com  www.boschsecurity.com


5 σχόλια:

  1. Τον τελευταίο καιρό άκουγα συχνά από φίλους μου και γνωστούς για διαρρήξεις στα σπίτια τους ή στα εξοχικά τους. Όμως όπως όλοι μας πίστευα ότι αυτό δεν θα συμβεί στο δικό μου σπίτι. Δυστυχώς συνέβη και σε μένα. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πώς ένιωσα όταν γυρνώντας από τη δουλειά μου βρήκα το σπίτι μου άνω-κάτω και πολλά από τα κοσμήματα και τα χρήματά μου να έχουν κάνει φτερά από τους διαρρήκτες. Κάλεσα αμέσως την αστυνομία για να δηλώσω το συμβάν. Σκέφτηκα ότι δεν φταίει κανείς άλλος παρά μόνο εγώ που τόσο καιρό δεν έχω βάλει ένα σύστημα ασφαλείας στο σπίτι μου. Αφού ηρέμησα και συνειδητοποίησα τι μου έχει συμβεί, πήρα τηλέφωνο κάποιους φίλους μου που είχαν πέσει και αυτοί θύματα διαρρήκτων και τους ρώτησα σε ποια εταιρεία έχουν βάλει το συναγερμό τους. Χωρίς να χάσω χρόνο πήρα τηλέφωνο τις εταιρείες. Κατέληξα όμως στην εταιρεία www.synagermoi-spition.gr που είχαν εμπιστευθεί οι περισσότεροι γνωστοί μου. Τους τηλεφώνησα και χωρίς καθυστερήσεις οι τεχνικοί της ήρθαν σπίτι μου εντελώς δωρεάν. Εντόπισαν που ακριβώς και τι χρειάζεται να τοποθετήσω για την ασφάλειά μου. Επίσης την ίδια ημέρα μου έδωσαν την προσφορά τους που οφείλω να ομολογήσω από όλες τις προσφορές που πήρα ήταν στην καλύτερη τιμή. Αφού συμφωνήσαμε σε λίγες ώρες μου είχαν τοποθετήσει το σύστημα συναγερμού μου. Επειδή οι διαρρήκτες δεν πρόκειται να σταματήσουν να κάνουν κλοπές μην αφήνετε το σπίτι σας χωρίς προστασία. Σας προτείνω αυτήν την εταιρεία γιατί οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες με εμπειρία γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τη δουλειά τους και να είστε σίγουροι ότι θα σας προτείνουν τον καλύτερο συναγερμό χωρίς να ξοδέψετε μία ολόκληρη περιουσία. Αν τα είχα κάνει όλα αυτά νωρίτερα δεν θα είχα πέσει θύμα διάρρηξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην εποχή που ζούμε η ασφάλεια της οικία μας είναι το πιο σημαντικό μέλημα. Πρόσφατα έπεσα θύμα κλοπής και δεν μου αφήσανε τίποτα μέσα στο σπίτι, ηλεκτρικά διαφορά αντικείμενα όχι αξίας, η στεναχώρια μου μεγάλη δυστυχώς γιατι αυτά που πήραν είχαν συναισθηματική. Δυστυχώς ήμουν και εγώ από αυτούς που κορόιδευαν αυτούς που έβαζαν συστήματα συναγερμού λάθος μου και ζητώ δημοσιά συγνώμη.

    Και γιατί το λέω αυτό στο στενό που έχω το σπίτι μου στην περιοχή του Πειραιά το σπίτι μου ήταν το μοναδικό που δεν είχε συναγερμό και αυτό διαρρήξαν.

    Σας ευχαριστώ
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η διατήρηση της ασφάλειας του σπιτιού και της οικογένειάς σας είναι η κορυφαία προτεραιότητα στην ζωή σας και στην καθημερινότητά σας. Είτε αναζητάτε «μόνο τα βασικά» είτε σκέφτεστε μια πλήρη αναβάθμιση του σπιτιού σας σε ένα έξυπνο σπίτι, η καθοδήγηση των ειδικών μας μπορεί να σας βοηθήσει και να σας οδηγήσει στη σωστή κατεύθυνση. Ξεκινήστε σήμερα και δημιουργήστε ένα προσαρμοσμένο σύστημα συναγερμού για το σπίτι σας που να ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες, τον προϋπολογισμό και τον δικό σας τρόπο ζωής. Ενημερωθείτε από μια εταιρεία συστημάτων συστημάτων συναγερμού στο facebook και με την βοήθεια των έμπειρων τεχνικών προσαρμόστε ένα πακέτο συστήματος ασφαλείας σπιτιού που θα είναι κατάλληλο για εσάς προσφέροντάς σας την ασφάλεια και την ευκολία που αναζητάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Our home alarm agency www.synagermoi-spition.gr offers the best services when you decide to install an alarm system in your home or business. We are specialized in alarm systems since 1998 and that’s the reason that we are ranked in Greece among the leaders in the field of security systems. All of our products are fully certified and we provide them with an agency guarantee.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. You still hide your house key under the rug. Several years ago the doors of our houses were unlocked and many times we left the keys on them or hid them under the entrance mat or in pots but also in places that I thought were safe. These days this is not the case because burglary attempts have skyrocketed. Try to imagine yourself as a burglar to find out how they would try to find your keys. The security of our home is based not only on doors and locks but also on keys. Hiding our house keys in various hiding places outside of it is extremely dangerous for our security and makes us vulnerable to burglars. You should prioritize properly protecting your home with an alarm system that will really protect you if an intrusion occurs. I live in New York and recently installed an www.vertexsecurity.com security system, giving me the peace of mind and confidence that my home has the protection it needs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή