Η εξέλιξη των συστημάτων ασφάλειας




Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει φέρει ένα βήμα μπροστά την ασφάλεια της ζωής μας. Μέσα σε λίγα χρόνια η χρήση των συστημάτων ασφάλειας έχει επεκταθεί σε όλο το ευρύ κοινό και ολοένα και περισσότεροι εγκαθιστούν συστήματα  ασφαλείας  σε όλους τους ιδιωτικούς  χώρους είτε αυτό αφορά σπίτι, κατάστημα, εργοστάσιο, περίπτερο, εκκλησία σχολείο και αρκετά άλλους χώρους


Η χρήση των συναγερμών μετά από στατιστικές διαπιστώνετε ότι έχει μειώσει σημαντικά τα κρούσματα της εγκληματικότητας, τα συστήματα συναγερμού σπιτιών είναι πολύ αξιόπιστοι και σας προσφέρουν πολύ καλή ασφάλεια στο χώρο στον όπιο ζούμε η και εργαζόμαστε, το κόστος τους είναι ελάχιστο, η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη και μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουμε το χώρο μας όλο το 24ωρο χωρίς να βρισκόμαστε εκεί μέσο ενός κεντρικού σταθμού παρακολουθήσεις συναγερμών


Ένα σύστημα ασφάλειας αποτελείτε από τα επιμέρους κομμάτια:

  1. κεντρική μονάδα
  2. σειρήνες
  3. πληκτρολόγιο
  4. ανιχνευτές κίνησης
  5. μαγνητικές επαφές
  6. κάμερες ασφαλείας
  7.  

Άρα μπορεί και ανιχνεύει ανθρώπινες κινήσεις μέσα στο χώρο που το έχουμε εγκαταστήσει και ανάλογα με τις εντολές που του έχουμε δώσει ενεργοποιείτε,

χτυπάει δηλαδή η σειρήνα και ειδοποιείτε το κέντρο λήψεως σημάτων που με τη σειρά του μας ειδοποιεί εμάς προσωπικά και φυσικά την αστυνομία για να ελέγξει το χώρο μας

Το συστήματα συναγερμού σπιτιών δεν είναι πλέον είδος πολυτελείας όλοι μπορούμε να έχουμε την ασφάλεια μας στους προσωπικούς μας χώρους, για την καλύτερη ενημέρωση που αφορά τα ολοκληρωμένα συστήματα ασφαλείας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας  www.synagermos.eu για να ενημερωθείτε η να  επικοινωνήστε με την εταιρεία μας  που θα επισκεφτεί το χώρο σας και θα σας δώσει την ιδανικότερη λύση με βάση τις ανάγκες του.

3 σχόλια:

  1. Τα τελευταία χρόνια έβλεπα όλο και περισσότερους συγγενείς μου και φίλους να τοποθετούν στα σπίτια τους συναγερμούς ασφαλείας. Για να πω την αλήθεια πίστευα πως ήταν μια πολυτέλεια που είχε γίνει μόδα. Νόμιζα πως αν έχεις μια πόρτα ασφαλείας στο σπίτι και καλά παράθυρα τότε δεν θα ήταν εύκολο κάποιος διαρρήκτης να καταφέρει να μπει στο σπίτι. Πόσο λάθος έκανα και δυστυχώς το διαπίστωσα με τον χειρότερο τρόπο. Γυρνώντας τέλος Αυγούστου από τις διακοπές μας, ξεκούραστη και ανανεωμένη βρήκα το σπίτι μου σε άθλια κατάσταση. Οι διαρρήκτες κατάφεραν να παραβιάσουν ένα παράθυρο στο πίσω μέρος του σπιτιού μου και μπήκαν μέσα. Δεν άφησαν τίποτα, όλα άνω κάτω. Πήραν όλα τα χρυσαφικά μας και όσα χρήματα είχαμε. Το σοκ μας όταν αντικρίσαμε σε αυτή την κατάσταση το σπίτι μας ήταν μεγάλο αλλά και ο φόβος όλων μας μήπως ξανασυμβεί κάτι τέτοιο ακόμη μεγαλύτερος. Η Αστυνομία που καλέσαμε αμέσως μας είπε ότι τέτοια περιστατικά είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο. Έπρεπε λοιπόν να πάρουμε τα μέτρα μας και να ασφαλίσουμε αμέσως το σπίτι μας. Οι περισσότεροι συγγενείς μας που έμαθαν τι μας είχε συμβεί, μας πρότειναν την εταιρεία που τους είχε εγκαταστήσει το σύστημα ασφαλείας στα δικά τους σπίτια. Πήρα αμέσως την εταιρεία Συναγερμοί σπιτιών που μου πρότειναν οι γνωστοί μου και ομολογώ πως μέσα στην ατυχία μου, τελικά ήμουν πολύ τυχερή. Οι άνθρωποι της εταιρείας είναι επαγγελματίες, με μεγάλη εμπειρία, μα πάνω από όλα γνωρίζουν πολύ καλά την δουλειά τους. Χωρίς καμία καθυστέρηση ήρθαν στο σπίτι μου και μου εξήγησαν τι είναι και πως με προστατεύει ένας συναγερμός. Εντόπισαν τα σημεία του χώρου μου που έπρεπε να ασφαλίσω για να μην κινδυνεύσουμε ξανά από κάποιον επίδοξο διαρρήκτη που θα βάλει στο μάτι το σπίτι μας. Πρέπει να σας πω πως η επίσκεψη και η μελέτη του χώρου μου έγινε από ειδικό τεχνικό της εταιρείας και ήταν δωρεάν. Μου έδωσαν λοιπόν την προσφορά τους που ήταν σε πολύ καλή τιμή για τις παροχές και τις υπηρεσίες που θα μας έδινε το σύστημα του συναγερμού. Η εγκατάσταση του συναγερμού ασφαλείας έγινε μέσα σε δυο μόλις ημέρες αφού πριν είχαμε αποφασίσει ποιος ήταν ο καλύτερος συναγερμός για εμάς. Μην αφήνετε στην τύχη την ασφάλεια του σπιτιού σας και των αγαπημένων σας ανθρώπων. Δυστυχώς οι κίνδυνοι παραμονεύουν και δεν χρειάζεται να χάσετε ότι έχετε αποκτήσει με κόπο και κούραση, αλλά ούτε και να ζείτε μέσα στο άγχος. Ευχαριστώ από εδώ την εταιρεία και τους τεχνικούς της για την άψογη συνεργασία και την υπομονή που έδειξαν σε ότι απορία είχα.
    Σοφία Μάρκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλές φορές στη δουλειά μου άκουγα συναδέλφους να λένε ότι έβαλαν συστήματα συναγερμού στο σπίτι τους φυσικά από το ένα αυτί μου τα άκουγα και από το άλλο αυτί έβγαιναν και έλεγα μέσα μου πεταμένα λεφτά κι όμως δεν είναι έτσι πρόσφατα έπεσα και εγώ θύμα διάρρηξης ευτυχώς η ζημιά ήταν μικρή αλλά ο πανικός μεγάλος απευθύνθηκα σε μία εταιρεία και ήρθαν και μου τοποθέτησαν ένα σύστημα συναγερμού οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι μου εξήγησαν πώς να το λειτουργώ και από αυτή την ημέρα δεν υπάρχει περίπτωση να πέσω για ύπνο ή να φύγω από το σπίτι και να μην οπλίσω το συναγερμό σας συμβουλεύω όλους τοποθετήστε συστήματα ασφαλείας στο σπίτι σας το κόστος δεν είναι μεγάλο αλλά η προστασία πού σας παρέχει είναι μεγάλη
    Σας ευχαριστώ πολύ Αλέκα Καρρά κτηνίατρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τοποθετήστε συστήματα ασφαλείας στο σπίτι σας ή στον επαγγελματικό σας χώρο μην το αμελείτε.
    Η εγκληματικότητα είναι στα ύψη πρόσφατα έπεσα και εγώ θύμα διάρρηξης και η ζημιά που έπαθα ήταν μεγάλη όπως καταλαβαίνετε ήμουνα και εγώ από αυτούς που όταν άκουγα τη λέξη συστήματα συναγερμού έλεγα σιγά μη με κλέψουν η ζημιά Έγινε όμως και έβαλα μυαλό. Τοποθέτησα ένα σύστημα συναγερμού αξιόπιστο από μία πάρα πολύ καλή εταιρεία το σύνδεσα σε κέντρο λήψης σημάτων συναγερμού και είμαι πολύ ευχαριστημένος

    Η τιμή της εγκατάστασης και η αγορά ήτανε πάρα πολύ καλή και ήτανε μαζί με την εγκατάσταση μην το αμελείτε προτού είναι αργά.
    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή