Σύστημα ασφάλειας σπιτιού




Στην αγορά μπορεί εύκολα κάποιος να βρει ένα αξιόπιστο σύστημα ασφαλείας για το σπίτι ή τον επαγγελματικό χώρο σε σχετικά οικονομική τιμή πια. Και αυτό γιατί πλέον η αγορά σήμερα έχει κατακλυστεί από συστήματα συναγερμών ασφαλείας  διαφόρων τύπων και προδιαγραφών . Τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη στα ηλεκτρονικά συστήματα γενικότερα έχει δημιουργηθεί μια υπερπροσφορά που έχει συμβάλλει στην μείωση των τιμών στα συστήματα ασφαλείας. Και αν αναλογιστούμε  και το πόσο απαραίτητος πια έχει γίνει ένας συναγερμός ασφαλείας στη σημερινή εποχή , τότε δεν έχουμε καμία δικαιολογία για την αδράνειά μας. Στην αγορά θα βρείτε δύο ειδών συστημάτων ασφαλείας.

Αυτοί είναι οι καλωδιακού τύπου και οι ασύρματου τύπου. Οι πρώτοι δουλεύουν με ρεύμα που σημαίνει ότι εάν επιλέξετε αυτόν τον τύπο συναγερμού θα πρέπει να τραβηχτούν καλώδια στο χώρο σας. Οι ασύρματου τύπου λειτουργούν με μπαταρίες και έχουν αυτονομία. Και οι δύο επιλογές είναι εξίσου αξιόπιστες. Διαφέρουν στην πρακτικότητα του καθενός και στη τιμή αλλά και στις ανάγκες και απαιτήσεις του χώρου που καλούνται να προστατέψουν. Για αυτό ακριβώς τον λόγο , καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποια από τις πολλές εταιρείες στον χώρο οι οποίες διαθέτουν έμπειρους ηλεκτρονικούς τεχνικούς οι οποίοι μπορούν να δουν τον χώρο σας και σας προτείνουν το ιδανικό σύστημα συναγερμού για αυτόν.

Μία από αυτές τις εταιρείες  είναι και η δική μας η οποία βρίσκεται στο χώρο των συστημάτων ασφαλείας τα τελευταία 15 χρόνια. Έχουμε την ανάλογη εμπειρία και τεχνογνωσία που εγγυάται την αξιοπιστία μας στο χώρο των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Σε εμάς θα βρείτε τα συστήματα ασφαλείας των παγκοσμίων γνωστών οίκων της PARADOX και  DSC αλλά και των ήδη γνώριμων στην ελληνική αγορά SIEMENS και  BOSCH. Επιπλέον , οι άρτια εκπαιδευμένοι ηλεκτρονικοί τεχνικοί μας μπορούν κατόπιν ραντεβού να επισκεφτούν τον χώρο σας χωρίς χρέωση και να σας ετοιμάσουν μία μελέτη του και να σας βοηθήσουν στη καλύτερη δυνατή επιλογή συστήματος ασφαλείας κατάλληλου για εσάς.

Όλοι οι συναγερμοί μας συνοδεύονται από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας. Από εκεί και πέρα, εάν θέλετε να αισθάνεστε μεγαλύτερη ασφάλεια μπορείτε να συνδέσετε το σύστημα ασφαλείας σας σε κάποιο κέντρο λήψης σημάτων όπου θα σας ενημερώνει όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο για όλα όσα μπορεί να συμβούν στο χώρο σας.   

2 σχόλια:

  1. Όταν αποφασίσουμε να αγοράσουμε ένα σπίτι ή να νοικιάσουμε ένα χώρο για μείνουμε, σε ένα πράγμα που δεν μπορούμε να κάνουμε συμβιβασμούς και αυτό είναι το σύστημα συναγερμού που μας είναι απαραίτητο για να αποτρέψουμε τους κλεφτές και κάθε είδος βανδαλισμού έτσι ώστε να προστατέψουμε την παρουσία μας. Όταν αποφάσισα να κατασκευάσω ένα σπίτι μετά από δουλειά πολλών ετών και σκληρή εργασία, κατάφερα να φτιάξω το σπίτι όλα τα είχα υπολογίσει, την διαμόρφωση του σπιτιού το μόνο που δεν είχα υπολογίσει ήταν η εγκατάσταση του συναγερμού που όντος το είδα στην πορεία που έπεσα και εγώ θύμα κλοπής και μου άδειασαν το σπίτι και όπως καταλαβαίνετε η στενοχώρια μου ήταν μεγάλη. Έτσι πήρα και εγώ την απόφαση να προχωρήσω στην τοποθέτηση ενός συστήματος ασφαλείας και έκανα την ανάλογη έρευνα για να βρω μια εταιρία με συστήματα συναγερμού σπιτιών για την εγκατάσταση. Τα καταστήματα που βρήκα ήταν αρκετά αλλά μια εταιρεία ήταν αρκετά αξιόπιστοι επαγγελματίες, καλή στις τιμές και καλή στη δουλειά τους το κατάστημα www.synagermoi-spition.gr οι άνθρωποι που το έχουν είναι φοβεροί, συζητήσιμοι και μου κάλυψαν όλο το σπίτι με τα συστήματα ασφαλείας τους που είναι εύκολα στη χρήση τους και με 24ωρη βοήθεια αν κάτι χρειαστεί. Τους ευχαριστώ και θέλω να το δηλώσω και δημόσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν από λίγους μήνες πήρα την απόφαση να τοποθετήσω στο σπίτι μου συναγερμό. Δυστυχώς τα πράγματα τον τελευταίο καιρό δεν είναι εύκολα και έπρεπε να πάρω μέτρα για την ασφάλεια της οικογένειάς μου, γιατί λόγω του covid τα παιδιά μου βρίσκονται συνεχώς στο σπίτι και αυτό μου δημιουργούσε ένα επιπλέον άγχος. Ευτυχώς βρήκα την κατάλληλη εταιρεία, με ανθρώπους επαγγελματίες, γνώστες του αντικειμένου με πολλές ιδέες και λύσεις για το σπίτι μου. Μου έκαναν εντελώς δωρεάν μια εξαιρετική μελέτη για το σύστημα συναγερμού μου και μπορώ να πω ότι ήταν η πιο συμφέρουσα από άλλες δυο προσφορές που είχα πάρει. Αφού έγινε η εγκατάσταση του συναγερμού, μου πρότειναν να το συνδέσω και με κέντρο λήψης σημάτων συναγερμού που πραγματικά δίνει την απόλυτη ασφάλεια και προστασία στο σπίτι μου με πολύ χαμηλό κόστος για τις υπηρεσίες που προσφέρει, είναι δίπλα μου 24 ώρες και ο άγρυπνος φύλακας των δικών μου ανθρώπων και της περιουσίας μου. Έμεινα κατενθουσιασμένη με τις παροχές που μου προσφέρει To κέντρο λήψης σας το www.kentrolipsissimaton.gr γιατί είναι πιστοποιημένο και έχει όλες τις απαιτούμενες άδειες που χρειάζονται από τις αρχές του κράτους. Τους ευχαριστώ. Μαριάννα Φουσέκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή